Monday, May 9

أفكار خارج الخدمة

تقريبا من كتر الفراغ الي بقى في مخي بقيت كل أطلع بفكرة جديدة
اقرر مرة اني هدرب نفسي بنفسي على الكتابة الإبداعية عن طريق الكورسات الاجنبية المتاحة اونلاين
مرة قررت اني اعمل موقع لنفسي واكتب فيه واكون فريق واكبر بقى
المرة الي بعدها قناة على اليوتيوب.. وافكار ليها بالهبل
طيب اعمل راديو من البيت واكلم كل ماما مغتربة مفحوتة مع اولادها الاعزاء زي حلاتي
طيب بلاها كل ده انا هعمل جروب على الفيسبوك وابيع حاجات، اشمعنى انا يعني
لا لا لا انا هستخبى تحت البطانية ومش هعمل حاجه خالص
ايه ده
انا زهقانة 
طيب عيد من الاول

محدش ينوبه فيا ثواب ويشوفلي حاجه اعملها 

2 comments:

Anonymous said...

1- كتابه كل الافكار فى ورقه
2- تصفيه الافكار عن طريق كتابه كل التفاصيل الخاصه بالفكره بجوارها
3- الافكار صاحبه التفاصيل الاكتر تبقى وصاحبه التفاصيل الاقل تحذف
4- حتى تبقى فكره او فكرتين بكل تفاصيلهم
5- التفضيل بينهم عن طريق الفكره الانسب للوقت والظروف المحيطه

لازم تكون فى افكار كتيره وكل فكره جنبها كل تفاصيلها والتفاصيل تتحدث باستمرار لان اكيد هتلاقى تفاصيل مشتركه بين الافكار هتترحل من الافكار المحذوفه للافكار المستمره فى المنافسه

عمليه بسيطه جدا

Shaimaa said...

مع شخصية متسرعه زيي مش عارفه
بس هحاول يمكن تنفع :)
thnx :)