Monday, August 22

انا حرة :)

الكلام في السياسة أو إبداء الرأي عموماً في مصر حالياً بقى من المستحيلات، لازم تخسر حد، قريب صديق او حتى زوج مش مهم، أهم حاجه إنك متخرجش عن القطيع 
إلي انت المفروض فرد فيه

المشكله إني طول الفترة إلي فاتت بحاول أمسك العصاية من النص، خايفه أخسر حد تاني، بقيت أقول كلام يحمل كل المعاني الممكنة والغير ممكنه عشان كل واحد يفسرة 
على مزاجه ومخسرش حد

وللأسف أحيانا بيفلت مني رأي وألاقي هجوم غريب كأني أنا الي قتلت أو أنا الي حرضت وأنه مش مجرد رأي بس

قررت أتصالح مع نفسي بعد التوهه الرهيبه إلي كنت فيها، هقول إلي انا شيفاه، ومش هجادل حد ولا هحاول أقنع حد، كل الناس قناعاتها الدينية والسياسيه وأيدولجياتها خلاص بقت واضحة فمفيش داعي للجدال العقيم

ثانياً قررت أعمل إلي بحبه، هسمع المزيكا الي بحبها مهما كانت غريبة
 هرسم مع إني مش بعرف
هغني وأنا صوتي وحش عادي :)
هطبخ الأكل الي بحبه :)
هرقص كتييير 
هحب كل حاجه وكل الناس 

حد بقى عنده إقتراحات أغاني حلوة لحالة الجنان الميئوس منها دي ;)


2 comments:

Shaimaa said...

شكرا بجد
مود مختلف عن الي بسمعه في العادة بس حقيقي استمتعت بيها جدا :)

Shaimaa said...

فلتسمعوا شيئا من السعادة
https://soundcloud.com/search?q=tico%20tico